Artikkel

Anonym (ikke bekreftet)

Et eget merkevarekonsept for levendelagret torsk

30. Apr 2018 14:32 (Sist redigert 27. Mai 2020 13:41)

Arena Torsk fikk for kort tid siden godkjent søknaden om strategisk posisjonering av merkevaren levendelagret og levendefanget torsk.

Formålet med det strategiske posisjoneringsprosjektet for produktet levendelagret torsk, er å se på hvordan det kan bygges inn merverdier i produktet gjennom et merkevarekonsept. Prosjektgruppen håper at denne prosessen kan bidra til at aktørene kan ta ut en høyere pris i markedet og at enda fler kjøper kvalitetsproduktet.

Skal levendelagring være bærekraftig på sikt, må kunden være villig til å betale en merverdi for produktet. Gjennom dette prosjektet skal vi se på hvordan vi gjennom en merkeordning og merkevareutvikling for produktet, kan bidra til å øke betalingsviljen, sier Glendrange, partner i Zynk.

Marked- og produktutvikling
0